Lietuvos krepšinis žengia į virtualią erdvę: „Neptūnas“ ir „Lietkabelis“ sužaidė parodomąsias rungtynes
Viso pasaulio sportą sukausčius sąstingiui, sporto organizacijos vis aktyviau atsigręžia į elektroninį sportą – pirmuosius didelius žingsnius į virtualią krepšinio erdvę deda ir Lietuvos krepšinio klubai.
Ketvirtadienio vakarą santykius „NBA 2K“ vaizdo žaidimo platformoje aiškinosi Klaipėdos „Neptūno“ ir Panevėžio „Lietkabelio“ esporto komandos.
Komandos sužaidė du draugiškus susitikimus, o pergales abu kartus iškovojo klaipėdiečiai: „Neptūnas“ pirmąjį mačą laimėjo per pratęsimą 65:57, o antrajame triumfavo gerokai užtikrinčiau – 58:40.
Parodomąsias rungtynes organizavo esporto agentūra „GRIND Esports“.
„Pirmiausia noriu padėkoti varžovams už puikią kovą, komandos buvo labai panašaus pajėgumo, todėl vyko tikrai įdomios ir įtemptos rungtynės. Įspūdžiai puikūs, labai džiaugiamės šia pergale, taip pat labai smagu, kad yra organizuojami tokie turnyrai ir tokiu būdų populiarinamas Esportas Lietuvoje. Mūsų tikslas – parodyti, kokia stipri yra mūsų „NBA 2K“ bendruomenė Lietuvoje.”- po mačo sakė „Neptūno“ kapitonas Martynas Česnauskas.
„Džiugu, kad rungtynes gyvai stebėjo apie 400 žiūrovų, o vėliau peržiūrų skaičius pasiekė ir kelis tūkstančius. Tai yra labai nebloga pradžia. Labai laukiame „GRIND Esport“ lygos pradžios, kuomet prasidės tikrosios kovos“, – pridūrė D. Pocius.
Jau greitai tokių akistatų bus galima išvysti gerokai dažniau. „GRIND Esports“ deda pamatus esporto plėtrai Lietuvoje bei bendradarbiaujant su dideliu būriu šalies krepšinio klubų organizuoja oficialų čempionatą.
„Džiaugemės, kad „Neptūnas“ ir „Lietkabelis“ greitai suregavo į esamą pasaulinę situaciją ir prisijungė prie esporto plėtojimo. Šios rungtynės parodė, kad esportas yra viena iš kylančių pramogų industrijos sričių ir puikus komunikacijos kanalas jau dabar“, – sakė „GRIND Esports“ vykdantysis vadovas Simonas Radzevičius.
„Tikimės, kad ir kiti profesionalūs sporto klubai įsilies į šį skaitmeninį sportą ir pasibaigus viruso pandemijai turės puikią alternatyvą vaizdo žaidimų industrijoje“, – pridūrė S. Radzevičius.